Telefoni
Här kan du beställa en ny telefon, felanmäla din telefon eller felanmäla ditt abonnemang och hitta information om telefonkonferens.
Meny för detta område

Din telefon
Hjälp kring din fysiska telefon - hur du till exempel rapporterar en förlorad eller stulen telefon och får hjälp vid andra problem.

Ditt abonnemang
Vilka abonnemang finns på KI och vad ingår i priset? Här hittar du en lista över abonnemang samt en prislista.

Hänvisa din telefon
När du är på semester eller i möte och inte kan svara i telefon kan du hänvisa ditt nummer. Här hittar du även information om röstbrevlådan.

Telefonkonferens, SMS-tjänst och kontaktcenter Trio
Läs mer om telefonkonferens, SMS-tjänster och kontaktcenter Trio.
Support
Stulen eller borttappad mobil?
Utanför kontorstider kan du vända dig direkt till Telia för att spärra ditt abonnemang. Under kontorstid ringer du Helpdesk.
Beställningar
Du kan beställa en ny telefon och annan telefoniutrustning direkt i inköpsportalen Wisum. Guider för hur du beställer finns på systemets startsida.
Felanmälan
När du vill göra en felanmälan kring ditt abonnemang eller din telefon, kontakta telefoniansvarig på din institution.