Ansökan om behörighet till ISP-systemet

För dig som ska arbeta som institutionsadministratör i systemet eller är studierektor och fastställare måste ansöka om behörighet genom att skicka in en signerad blankett.

För att få behörighet till ISP-systemet fyller ni i relevant blankett nedan och mejlar inskannad blankett till isp@ki.se.

Både huvud- eller bihandledare får sin roll "handledare" tilldelad av institutionens forskarutbildningsadministratör.

Läsbehörighet kan ges till personer som behöver, för att utföra sina arbetsuppgifter, kunna se alla doktoranders individuella studieplaner på institutionen. Med läsbehörighet ser man vilka studieplaner som har skapats och vilken status dessa har. Man har även tillgång till fastställda studieplaner. OBS! Läsbehörighet är tänkt för personer som behöver få en överblick över vilka studieplaner som finns på institutionen.

CB
2024-04-26