Neos serviceteam
Neo serviceteam tillhandahåller grundläggande tjänster i Neo, till exempel varuhantering, disk service, vaktmästeri och access till Neo.
Kontakt
Vänligen skicka alla serviceärenden till serviceteam-neo@ki.se.
Serviceteamet har en gemensam e-postadress och ett ärendehanteringssystem för att säkerställa korrekt och spårbar hantering av alla inkommande serviceärenden i Neo. För brådskande ärenden, vänligen kontakta teamet direkt. Se kontaktinformation nedan.
För hjälp med brådskande ärenden efter normal arbetstid och under helger och helgdagar, kontakta COOR/Hemsös jourhavande personal på 0771-777 111.
Öppettider
Serviceteamets reception ligger på plan 8 (8620). Kontoret är bemannat måndag till fredag kl. 08.00-16.00.
Om ingen är på plats kommer förmodligen någon tillbaka inom kort. Vid brådskande ärenden kontakta teamet direkt per telefon.
Avvikande öppettider gäller de dagar då det är arbetstidsförkortning för teknisk och administrativ personal.
Serviceteamets personal
Dawud Nantor
Teknisk assistentTjänster som tillhandahålls av Neos serviceteam
Nedan visas det breda utbudet av tjänster som tillhandahålls av Neos serviceteam. För mer detaljerad information om tjänsterna, vänligen kontakta serviceteamet på serviceteam-neo@ki.se.
