Neos serviceteam

Neo serviceteam tillhandahåller grundläggande tjänster i Neo, till exempel varuhantering, disk service, vaktmästeri och access till Neo.

Kontakt

Vänligen skicka alla serviceärenden till serviceteam-neo@ki.se.

Serviceteamet har en gemensam e-postadress och ett ärendehanteringssystem för att säkerställa korrekt och spårbar hantering av alla inkommande serviceärenden i Neo. För brådskande ärenden, vänligen kontakta teamet direkt. Se kontaktinformation nedan.

För hjälp med brådskande ärenden efter normal arbetstid och under helger och helgdagar, kontakta COOR/Hemsös jourhavande personal på 0771-777 111.

Öppettider

Serviceteamet är på plats måndag till fredag kl. 08.00-16.00. Kontoret ligger på plan 8 (8620). Om ingen är på plats kommer förmodligen någon tillbaka inom kort. Vid brådskande ärenden kontakta teamet direkt per telefon.

Avvikande öppettider gäller de dagar då det är arbetstidsförkortning för teknisk och administrativ personal.

Öppettider under jul och nyår

Neos serviceteam finns på plats under ordinarie arbetstid (kl. 8–16), men med lägre bemanning. För att komma in genom huvudentrén till byggnaden under jul- och nyårshelgerna krävs ett passerkort.

Serviceteamet finns på plats:

  • 22/12
  • 23/12
  • 29/12
  • 30/12
  • 2/1
  • 5/1

Serviceteamets personal

Profile image

Dawud Nantor

Teknisk assistent

Tjänster som tillhandahålls av Neos serviceteam

Nedan visas det breda utbudet av tjänster som tillhandahålls av Neos serviceteam. För mer detaljerad information om tjänsterna, vänligen kontakta serviceteamet på serviceteam-neo@ki.se.

Tabell över de tjänster som serviceteamet tillhandahåller.
Tjänster från Neos serviceteam. För en större version av bilden, vänligen se PDF-filen nedan. Foto: N/A