Stöd för institutionen för odontologi och Universitetstandvården vid inköp och upphandling

Här finns allt du behöver veta om inköp och upphandling för dig som arbetar på Dentmed och Unitand - om du är inloggad med ditt KI-ID.

Hand som skriver på ett tangentbord.
Foto: Pixabay

Inköp av varor och tjänster

På den här sidan hittar du information om hur du gör beställningar, vem du vänder dig till med frågor och ställer miljökrav på institutionen för odontologi och universitetstandvården. 

Inköpssamordnaren vid enheten för service och underhåll på institutionen för odontologi och Universitetstandvården kan hjälpa dig med stöd och information om inköp och ramavtal. Inköpssamordnaren har även kontakt med KI:s centrala inköps- och upphandlingsenhet.

För att göra ett inköp ska du i första hand använda dig av en leverantör som KI har ett ramavtal med. KI:s avtal hittar du i avtalskatalogen. Kontakta inköpssamordnare vid  frågor eller direktupphandlingar över 100 000 sek på tjänster och varor som inte täcks av ett avtal. 

Vid större inköp ska inköpssamordnare kontaktas i god tid för att upprätta kontakt med centrala inköp-och upphandlingsenheten.

Mer information för inloggade medarbetare

Det finns mer information för dig som arbetar i följande grupper

  • OF.Odontologi
  • OV.Universitetstandvården
Logga in med KI-ID
TR
Innehållsgranskare:
Kicki Carlsson
2023-10-17