Felanmälan och andra ärenden i Neo

Har du förslag eller önskemål som rör Neo? Eller upplever du några problem eller har något som behöver åtgärdas i Neo?
Här hittar du information om hur du skickar in en förfrågan eller rapport till Neos serviceteam.

Problem-/felrapportering, förslag eller frågor

Serviceteamet har en gemensam e-postadress och ett ärendehanteringssystem för att säkerställa korrekt och spårbar hantering av alla inkommande serviceförfrågningar/rapporter i Neo: 

serviceteam-neo@ki.se 

Så här skickar du in en rapport

För att säkerställa en effektiv och smidig hantering av ärenden som skickas till Neos serviceteam, vänligen skicka ett e-postmeddelande per förfrågan/rapport enligt instruktionerna nedan:

  1. Skicka din förfrågan/rapport till serviceteam-neo@ki.se
  2. Gör ämnesraden så kort och informativ som möjligt.
  3. I e-postens brödtext, ange rumsnummer och ärende/problem/fel tydligt och kortfattat.
  4. Koppla inte in andra personer (CC) när du skickar in eller svarar på ett ärende, för att undvika att flera delärenden skapas.

För IT-relaterade frågor

IT-relaterade frågor ska hanteras av IT-support.

Innehållsgranskare:
Sara Bruce
2025-05-21