Felanmälan och andra ärenden i Neo
Har du förslag eller önskemål som rör Neo? Eller upplever du några problem eller har något som behöver åtgärdas i Neo?
Här hittar du information om hur du skickar in en förfrågan eller rapport till Neos serviceteam.
Problem-/felrapportering, förslag eller frågor
Serviceteamet har en gemensam e-postadress och ett ärendehanteringssystem för att säkerställa korrekt och spårbar hantering av alla inkommande serviceförfrågningar/rapporter i Neo:
Så här skickar du in en rapport
För att säkerställa en effektiv och smidig hantering av ärenden som skickas till Neos serviceteam, vänligen skicka ett e-postmeddelande per förfrågan/rapport enligt instruktionerna nedan:
- Skicka din förfrågan/rapport till serviceteam-neo@ki.se
- Gör ämnesraden så kort och informativ som möjligt.
- I e-postens brödtext, ange rumsnummer och ärende/problem/fel tydligt och kortfattat.
- Koppla inte in andra personer (CC) när du skickar in eller svarar på ett ärende, för att undvika att flera delärenden skapas.
För IT-relaterade frågor
IT-relaterade frågor ska hanteras av IT-support.