FAQ - så bokar du och kommer in på gymmen
Här har vi samlat vanliga frågor och svar.
FAQ
Jag kan inte skapa ett konto i Gymsystem.
Kolla så att du har skrivit rätt mailadress. Det fungerar bara med @ki.se eller @stud.ki.se-adresser.
Mitt kort fungerar inte.
Från och med nu sköter du bokning och inpassering via appen Zoezi. Du måste alltid ha ditt KI-kort med dig.
Jag kan inte öppna dörren i Flemingsberg.
- Gå in under kugghjulet uppe till vänster
- Välj anläggning "Solna"
- Tryck på hemknappen
- Gå till kugghjulet, välj anläggning "Flemingsberg" och "Byt domän"
- Gå tillbaka till hemknappen och kolla så att det står: "Checka in och öppna dörr Flemingsberg"
Jag kan inte öppna dörren i Solna.
- Gå in under kugghjulet uppe till vänster
- Välj anläggning "Flemingsberg"
- Tryck på hemknappen
- Gå till kugghjulet, välj anläggning "Solna" och "Byt domän"
- Gå tillbaka till hemknappen och kolla så att det står: "Checka in och öppna dörr Solna"
Jag kommer inte in i BZ-huset i Solna vid 6:00.
Du behöver access till huset på ditt KI-kort. Kontakta säkerhetsavdelningen för mer information: sakerhetsenheten@ki.se
Hur långt innan kan man boka en plats?
Två veckor.
Vad händer om jag missat att boka av min träning?
Du måste avboka minst 1 timme innan ditt pass börjar, annars får du en varning i systemet. Efter 3 varningar blir ditt konto spärrat i tre veckor.
Vad händer med min personliga information?
All information hanteras i enlighet med Dataskyddsförordningen för behandling av persondata (GDPR). Läs mer om GDPR på KI.
Andra frågor?